Orkar inte !!

Hejhej! nu har jag nyss vakna och jag tänkte göra ett inlägg för att issa sover fortfarande och jag har aaaas tråkigt.
I går så gjorde vi typ ingenting, vi var först hemma hos mig för att vi sov där och sen kollade vi på massa filmen och gick och köpte en ben & jerry's och sen så gick vi tillbax hem och tittade på paranorlmal activity 3.
Senare så åkte vi hem till Issa och satt bara vid datan änd fram tills klockan va typ 2 men för att somna så satte vi på en film.
filmen heter Kid Svensk och ni borde kolla på den för den var sjukt bra.
Men nu börjar jag får typ utbrott eller något för jag är ashungrig så jag får väcka Issa nu.
PussPuss // EmmieHeyners ♥




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0