haha..

asså emmie vafan.. :D
Hahha.. såg ni emmies inlägg, hon la ut en as störd bild på mej .. OMG!
LOL <3

Men iallafall, Just nu är jag och emmie med varan, vi var med varan igår också..
På grönan.. OCH kolla på LMFAO!
Det var as mycket folk där.. det blev fullt på grönan så några fick inte komma in!
Vilken tur att jag vi hann komma in :D
Och det var så trångt så jag fick banik och börja putta folk i publiken för att det var både folk som hoppa på mej och ramla på mej.. så DET var as jobbigt!
Så jag och felicia gick ut därifrån och åkte massa karuseller istället :P
Jag var där med Emmie, Lisa, Emmy, Fanny, Felicia, jocke och robin!
AWESOME KVÄLL! <3


PUSS PÅ ER // Issa <3 <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0