- Emmie

Hejhej bloggen! Jag har intte uppdaterat på länge för jag har varit sjuk sen i måndags och när jag har varit sjuk så har jag inte haft sån himla blogg lust.
Idag så kom jag tillbaka till skolan och på morgonen så hade jag nationellt prov i engelska och sen matte men på matten så blev jag och min lärare osams och då började jag må dåligt igen så jag gick hem.
Min sjuklighet va att jag va orolig och stressig över saker så nä jag är stressig och orolig så får jag ont i magen och sånt men jag hade blivit bättre men när jag och hon blev osams så fick jag ont i magen igen men skitsamma !
Igår så beställde jag en avslutningsklänning ifrån Nelly.com jag tyckte den var fin så jag köpte den.
Men jag  et inte vad jag ska skriva mer för jag måste vila för jag har ju ont i magen men ni ska få en bild på klänningen. ♥
Pusspuss // EmmieHeyners ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0