- Emmie

Hejhej ! Det här är andra inlägget jag gör på den här bloggen, jag tycker det går lite segt i början men jag kommer väl in i det senare. Jag har typ inte bloggat förut så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Idag så har jag varit i skolan och haft en vanlig tråkig dag. Efter skolan så åkte jag och mamma och köpte nya skor och hämtad mina syskon.
Senare på kvällen så åkte jag vidare till min lillasysters kompis häst i det sköna regniga vädret. -.-'
I stallet va det ett sjuuuuukt gulligt föl som låg och sov. Den föddes i måndags och var hur gullig som helst. 

Men nu så ko mi storasyster upp och vill ha datan så nu så kan jag inte skriva mera. 

PussPuss // Emmie ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0